måndag 28 september 2009

Fiia flyttar

Idag tog jag mig en riktigt sovmorgon, klev inte upp förrens efter halv tio.. blev en go frulle som vanligt sen åkte träningskläderna på. 12.00 instruerade jag i express klasserna, idag hade jag rejält med energi och deltagarna tittade konstigt på mig :) haha!

Idag släppte jag bomben på jobbet som ni läste här nedan, det har vart många funderingar och tankar fram och tillbaka. Men nu är det på riktigt, nu är det verklighet! Det känns riktigt skönt att kunna prata om det och inte gå tyst som en mus. Jag längtar faktiskt väldigt väldigt mycket. För mig finns det inget negativt med att flytta hem, utan mer som att flytta tillbaka och börja om livet på nytt. Det blir ju tex första gången jag bor hem i från mamma&pappa fast i samma stad. Tanken på att bara kunna ta en promenad hem till mami&papi och ta en kopp kaffi eller en god middag ååhhh fatta hur härligt det ska bli! Eller att få umgås med mina vänner igen! Jag längtar! Dock ska det bli väldigt tråkigt att lämna USM, men jag kommer att hälsa på och vem vet, USM finns ju alltid kvar! :)

Sådär, nå mycket längre kunde jag inte hålla tyst! hiih

3 kommentarer:

marlene sa...

buhuuuuuuu jag kommer att sakna dig här på USM!! Men det blir kul för dig iaf :)

Leif Holm sa...

Välkommen hem lottis

Fiia sa...

ja kommer sakna er ALLA på USM!!! men ja kommer o hälsar på ;)

Tack leif :)

MIN GODING

MIN GODING