tisdag 8 september 2009

Mina dagar, fredag, lördag, söndag, måndag

Ojojoj har jag inte skrivit sen i torsdags alltså ? ILLA ILLA!
Vi har ju då haft stor främmat från sydliggare breddgrader, så tiden till bloggande har inte legat överst på listan.

Så vad har vi gjort sen i fredags? Det blev en tur på stan och en fika på NK följt av taco middag till kvällen, på lördagen blev det ett gen rep för mig & Marlene på tc90 och sen följde jag med gänget här hemma för ett gym pass på IKSU.. och hej vilket dundrande axelpass det blev! härligt!
I söndags tog vi en tur till tropikhuset i Holmsund för att kolla på djuren. Ormar är nog inte riktigt min grej. buu, läbbigt! och jag & E avslutade dagen med ett grymt gym pass.

Måndagen startade som vanligt med en brak frukost sen instruerade jag i express klasserna och sen var det bara hem och ladda inför marathon passet och medlems kvällen!

OCH VILKET PASS DE BLEV! VILKET GOIGT GÄNG! Efter 90 minuter gick vi i mål svettiga, glada och nöjda! igen igen inge. Vi måste köra de IGEN :)
Efter lite mat somnade jag så gött i soffan framför smala sussie..

Idag är det tisdag och kl 12.00 lämnade E & M oss .. och anli for till jobbet.. jag sitter i lägenheten och det har väl aldrig någonsin känt såhär tomt.. inte ett ljud inte en människa .. buhu. TOMT!

1 kommentar:

Anli sa...

buhuuuu våra pojkar :( Inge kul... Tur att M snart kommer upp igen, bara en vecka måste jag härda ut :)

MIN GODING

MIN GODING