torsdag 3 september 2009

Torsdag

Idag vaknade vi av galningar som var uppe och dundrare i köket, jag tittar på klockan och läser 07.12 WHAT!?!? Galet, galet, galet! Min första sovmorgon på länge som egentligen kanske inte blev någon sovmorgon i alla fall?! Det blev morgonpromenad för dom hurtiga medans jag & anli gjorde iordning brakfrukosten. Sen blev det kaffi, nyheter och laddning inför gymmet. Efter en dos kp3 traskade vi till gymmet och körde rygg, bröst & biceps

Lats drag i maskin
Latsdrag me smalt grepp
Bröst press hantlar
Bröst press maskin
Biceps med stång

Promenad hem där vi möttes upp av 2 tokar som vart iväg och knäckt irätt kroppen. Blodpudding till lunch sen en sväng förbi budo där nytt protein inhandlades :) YEAH! nu hoppas jag på att det ska vara något i min smak!
Blev en tur till MAXI för att ladda kyl/frys inför kommande dagar.... Maten rånar en på massa pengar!

Sen blev det för min del jobb ..

Har hört något om blåbärspaj & Ice age filmen ikväll.. kan det bli bättre?

Ja det kan det

JAG ÄR LEDIG FREDAG, LÖRDAG, SÖNDAG! :)

2 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej tjejen

Hoppas ni haft en härlig helg!!
Var filmen bra?

Ha en toppen kväll
KRAM jossan

Jossan-Wellness by me! sa...

Är de ok om jag länkar??:)

MIN GODING

MIN GODING