tisdag 15 september 2009

05.20

Jajjemen, 05.20 startar alltid mina tisdagar.. det innebär jobb & efter det sitter jag på spinning cykeln 07.10 och kl 08.00 är jag hemma och gör i ordning frukosten. VET NI VILKEN KÄNSLA DET ÄR ATT KOMMA HEM KL 8.00 OCH KÄNNA ATT MAN ÄR BÄST! I lööööv! Jobb & träning avklarat! Jag cyklade hem, njöt njöt och njöt .. jag är duktig, det är fint väder och det är höst! JAG ÄLSKAR TISDAGAR!!!!!!

Jag har även lunchat på stan, varit förbi budo fitness, plockat i ordning här hemma, instruerat i vattenträning (helt galet pass idag, grymt kul!) duschat, ätit och nu sitter jag i soffan! Väntar på Idol & Andra avenyn.. Sa jag att ja älskar tisdagar ? :) ;)

Hotell är bokat i Gbg 4-6 december... Fitnessfestivalen yeah!!!!

1 kommentar:

Anna sa...

Ha ha. Du är söt! Tisdagar är bra dagar, det tycker jag med.
kram

MIN GODING

MIN GODING