lördag 19 september 2009

Vad händer?!

Det är inte min dag idag! Jag försov mig i morse eller rättare sagt jag hade ställt alarmet helt galet fel, en hel timme för sent. Det är inte likt mig!!!?!? Jag har försovit mig kanske högst två gånger i hela mitt liv! Det är inte jag att göra så! Hur gick det till? Det har blivit för mycket jobb på senaste tiden och jag har dessutom för mycket i huvudet just nu. Min huvudvärk gör mig galen och den tar över allt just nu och jag blir tokig på denna värk! Man kan säga att jag inte
f u n k a r just nu... Och jag är inte ledig en hel dag förrens den 2 oktober...

När jag insåg att jag var försenad pga att jag försovit mig så var det bara att hoppa i kläderna och ge sig i väg till USM´s teambulding dag.. när det sen var dags för lunch, slängde jag en blick på klockan och den stod 12.00 och jag hade fortfarande inte vaknat till än ... vad händer? Jag kände mig och såg ut som en zombie hela dagen.. jag är helt förstörd..

dags o knapra lite alvedon.. för jag står inte ut längre...

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING