tisdag 29 september 2009

Tisdag, yeah!


Upp & hoppa 05.20 som vanligt! Jobb & morgoncardio! Idag blev det riktigt hårt på spinningcykeln, härlig känsla! Efter de cyklade ja snabbt hem för att göra iordning frukosten för att sedan hoppa i duschen. Gjorde mig i ordning och tog cykeln ner till stan. Äntligen tisdag!!! Jag har seriöst fått planerat in denna dag, då jag äntligen fick en lucka för att kunna shoppa det som verkligen behövs! Jag kom hem med:

- 2 tröjor
- 1 par leggings
- 1 mössa
- 1 linne
- Toffsar
- Hårspray
- Shampo (som ska rädda mitt hår:)
- Hårprodukt som ger volym :)
- Bodywash som jag fick med på köpe :) snällt!
- Vantar
- Hudlotion
- Foundation
- Sminkborste
- Deo

Hmm, ja det var väl allt ? Några tusen fattigare men detta behövdes verkligen!

Nu försöker jag ladda för vattenträning, jag hade inte tackat nej till soffan idag om man säger så. Det hade vart gött! På torsdag kommer E, ÄNTLIGEN! :)

Tjo&Hej

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING