måndag 14 september 2009

Måndag

Sådär då var helgens jobb över och det är dags att plocka fram nya krafter inför veckan!
Idag tog jag sovmorgon, vaknade 8.00 .. gjorde i ordning frukost, kokade kaffi och satte mig framför tvn/datorn .. jag älskar morgonen .. och jag älskar att ta den tid jag behöver.. inte förrens kl 11.00 tog jag mig ur soffan och satte på mig tränings kläderna. Det var dags att instruera i mina klasser. Har haft vilodag sen i torsdags så det var lite segt att komma igång igen, men skönt.. Mina halsmandlar är fortfarande svullna som golfbollar, men jag antar att det är något jag får leva med? Eftersom jag inte mår speciellt dåligt..

Har ätit, duschat, hängt upp tvätt och sitter nu med en stor kaffi kopp .. jobb väntar 17.30-21.30 på gymmet. Yeah, me like!!

Har äntligen bokat tåg biljett ner till Karlskoga den 1 december.. Kommer fram onsdag morgon, då jag i några dagar ska umgås med alla härliga folk där nere, sen går bilen(?) mot Göteborg på fredag (?) och jag kommer spendera helgen i GÖTEBORG - FITNESSFESTIVALEN! YEAH!! Jag längtar, jag längtar såååå MYCKET!!

3 kommentarer:

sussie sa...

wow! hinner du träffa mig nåt under göteborgshelga? :D

Fiia sa...

Ja, en tanke är att ja ska stanna HOS DIG till måndag och ta tåget från gbg - Umeå mndag kväll. om det skulle funka för dig? :) :) wihihi!

sussie sa...

miiiihh! självklart går det braaa! du får stanna för alltid haha

MIN GODING

MIN GODING