onsdag 9 september 2009

morgoncardio & klippning

Vaknade av stormen i morse och trodde jag hade försovit mig.. men icke.. och tur var väl det.. jag traskade upp, tog på mig tränings kläder, hällde i mig esa pro´n och styrde bilen mot USM. För 07.10 satt jag på spinning cykeln och instruerade .. första morgon passet ja instruerat i .. och det gick riktigt, riktig bra faktiskt. Så nu ser jag fram emot att köra i höst!

11.00 satt ja i klipp-stolen och blev ompysslad (jag hatar frisör-speglarna. Man ser allt man inte vill se i dessa speglar plus att man lägger på sig 10 kg .. man förvandlas till ett grymt monster.. eller så visar de bara sanningen?! usch så hemska de är!) På tal om hår så måste jag bli bättre på att sköta mitt hår! Jag är verkligen värdelös på detta och min frisör mena på att nu får det inte bli värre. HAHA, dags att skaffa lite bättre produkter kanske?

Sen dess har jag hunnit med att käka lunch, rensat tvätt, fixat & donat..

Jobb väntar 16-19.30
20-21 Vattenträning

Sen sooooova!
Det blir nog vila för mig tors, fre, lörd, sön. Det behöver ja nu!

Saknar....

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING