torsdag 3 september 2009

Min onsdag

Onsdag morgon vaknade jag av att det smattrade mot rutan.. regn regn regn.. då är det extra skönt att ligga kvar i sängen en stund. Det blev en go frulle (som vanligt) sen var det dags! Jag & Marlene hade bestämt tc-dejt. Vi skulle träffas på USM för att hör och häpna köra igenom vårat TC-MARATHON 90 minuter. OMG!!!!!!!! Jag säger bara att det kan komma och bli världens goaste pass. Dock önskar jag att jag hade bättre kondition? Eller ja, kanske hade haft lite mer energi i kroppen än bara en frukost. Men på månda, då jäklar.. :) Ett grymt och jobbigt pass som sprider så mycket energi & glädje. (blir en genomkörare, genrep på lördag också)

Boka nu! MÅNDAG 7 SEPTEMBER, 17.30-19.00 UMEÅ SPORT & MOTION, MEDLEMSKVÄLL. TA MED EN GÄST & FÅ ETT 10-DAGARS KORT (OM GÄST ÄR UPPSKRIVEN PÅ GÄSTLISTAN, KONTAKTA RECEPTION VID FRÅGOR 090-125049)

Efter passet cyklade jag hem (phu med TUNGA ben) kommer hem och stänger igen lägenhetsdörren och ska plocka fram mobilen. VART ÄR MOBILEN?! Jo man tackar.. lite mer motion skadar väl inte? Bara att ge sig upp på hojjen och cykla tillbaka till gymmet för att leta efter moblen som ligger så fint i personalens omklädningsrum. Då var det bara biten kvar hem att cykla! (den dagen ville jag inte höra ordet cykel mer) hihih

Så därför blev det att sätta sig bakom ratten ner till busstation för att hämta upp finbesöket som haft en skojig resa på tåg/buss i 11 timmar! SHOHO! Där var nedräkning avklarad.. onsdag onsdag onsdag. :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING