söndag 27 september 2009



I går kväll när jag kom hem efter 9,5 timmars jobb hamnade jag i soffan, sappade mellan tv-kanalerna och insåg att det inte var någonting på tv. Vad skulle jag göra? Äh, jag går och lägger mig tänkte ja och kollade på klockan. 21.36 .. ja gjorde mig i ordning för sängen och det visade sig att jag somnade direkt när jag lade huvudet på kudden. Vaknade 08.00 i morse, pigg som en galning! :)

När jag jobbar mina helger som PA känner jag mig extra gammal ... Jag tittar på barnprogram, har kontakt med nappar, leksaker, barnvagnar, barnkläder, lekparker, teater, barnbio, pyjamas, skratt, gråt och busiga små filurer.. framför allt lyssnar jag massor på BARN musik .. och jag har blivit helt besatt av barn skivan - Bosses vänner! Fröken Sill & Herr Makrill är inte heller så dum .. hihi, det skriker lite i mammarollen.

Jobb 12.30-20.00

Men först lite disk att ta tag i ... :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING