torsdag 24 september 2009

Bra dag!


I morse fick vi fin besök av Lisa & Alice som kom förbi. Det var på tok för längesen jag träffade Lisa så det var härligt att se att allt var bra! Alice söt nosen har blivit så stor, gu va tiden gårt fort!


När fin besöket for iväg fyllde jag & Anli maggen med lite protte-pannkaka <3 KÄRLEK!
och sen gav jag mig ut på en 7 km powerwalk... nu börjar det verkligen bli kallt, burr!



Gammlia! :)

Sen blev det jobb 16-21.30 .. mycket folk idag - det gillar vi!
Jossan kikade förbi en sväng, härligt att se denna tjej som sprider såå mycket glädje! Önskar henne all lycka i framtiden.

Dags för sängen för i morgon blir en bra dag! Jag hoppas jag hinner berätta i morgon. Godnatt

1 kommentar:

Jossan-Wellness by me! sa...

Men guuu vad söt du är!!!
Synd att du inte kunde komma idag!!!

BAMSE kramar till dig fina du!

MIN GODING

MIN GODING