måndag 3 augusti 2009

Umeå

Slut på semstern ännu en gång..

Veckan i Karlskoga går inte att förklara med ord. Åhhh jag saknar ju faktiskt det där stället lite grann. 75 mil är en lååååång bit att åka! phu!

Efter en natt på tåget är jag back in Umeå igen.. och tillbaka på jobbet.. jag hann med ett gym pass innan jag satte mig i receptionen. Det var tungt, segt och jobbigt.. Men snart är det nya tag igen.

För jag går nämligen på en liten mini diet idag.

Dagens kost (jag har varken haft tid eller ork att handla, så man tager vad man haver så att säga)

Frukost: Gröt, proteindrink & en näve nötter
Efter träning: 1 banan & proteindrink
Lunch: Gröt & makrillfile
Middag: 1 tonfiskburk, 1 ägg & en näve nötter
Kvällsmål: ?!?!?!

Haha, när jag läser igenom de där inser ja verkligen hur dåligt det är...

Dags o fylla på kyl/frys :D

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING