onsdag 26 augusti 2009

morgoncardio

06.40 ringde alarmet .. min tanke NEEEEJ, men bara en minut efter tänkte ja JAAAAAAAAA!
Hoppade ur sängen och fixade i ordning esa pro´n och började häva. Hur ska ja kunna dricka detta innan varje morgonpass? Det funkade inte ens om ja höll för näsan. uhh! Sen på tal om äckeldricka så blir det inte bättre till frukosten.. då koblajan ska ner (som ska vara bra för magen) men då kan jag i alla fall hålla för näsan så slinker det ner tillslut.


Här ä man inte kräsen inte.. att öppna en tonfisk och äta direkt ur burken är LYX mat om man jämför med alla dessa flytande vätskor som ska ner i maggen.

07.10 satt ja på spinning cykel och spann som en galning! 45 minuter senare var jag lyckligast i världen... Men nu är det dags att njuta av kaffi koppen sen blir det dusch.. tänkte skriva ett blogg inlägg om gårdagen men det får bli lite senare :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING