torsdag 30 juli 2009

Parkhäng...

Ja minsann dagarna flyger iväg och det är redan torsdag? Jisses!

I tisdags morse körde jag ett spinning pass med brudarna och efter det blev det fika med Mimmi på stan. Vi hade en hel del att ta igen och vi kom inte iväg från fiket förrens efter två timmar :) härligt!
På kvällen blev det ett gympass, kycklinggryta och tvn tillsammans med Carro.

I onsdags morse tog jag mig en lång sovmorgon, åkte ner på stan med Lina och gjorde inte mycket mer än så. Tog mig en vilodag och lyxade till det med KGA-kebab pizza :) yummi! Gjorde mig i ordning och åkte hem till brorsan för att styra lite party. En grymt bra kväll med härliga människor. Mitt i natta traskade vi ner till parken och slog oss ner på en filt. Stjärnklart på himmlen, folk över allt och lite musik från PIP. Bättre kan det inte bli...

Torsdag.... dagarna går och snart är semestern över... ja vill inte..

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING