torsdag 13 augusti 2009

Karlskoga

Tåget var i tid och ja befinner mig nu hemma i Karlskoga, i husee och har precis ätit lite frukost och ska nu ta mig en kaffi kopp. I´m back in charlswood! :]
Dessa dagar kommer gå i ett och jag ska njuta av varenda minut..

Jag måste då berätta att jag har träningsvärk! Ja det är sant! Men jag som inte får träna då, hur kan jag ha träningsvärk?
Jo såhär, eftersom vi har en chinsstång hemma i lägenheten och den glor på mig varenda gång jag går in i vardagsrummet så brukar jag någon enstaka gång försöka ta mig upp.. men för att träna och lära sig chins så gäller det att hoppa upp och hålla emot på vägen ner... så hur många gånger kan jag ha hoppat upp och hållt emot påvägen ner.. 3 gånger kanske? och idag har jag fruktansvärt ont i latsen och i fästet. HAHA galet!

Tack för kommentaren! Eftersom jag är så nyfiken så får ni alla som kommenterar mer än gärna skriva ett litet namn :)

Dags att göra staden osäker ;D

2 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Trevlig helg på dig tjejen!:O)

Jag är varken blyg eller anonym;O)

//JJJJJJJJJJJJJJJJOOOSSAN!!!

Fiia sa...

Tack Jossan!!! Ha en bra helg du med :)

MIN GODING

MIN GODING