torsdag 20 augusti 2009

RYGG HELL YEAH!

Torsdag innebär TRÄNINGSDAGS! Idag har jag bestämt att jag får börja träna. Har vilat i 2 veckor (egentligen är det två veckor från och med i morgon) men eftersom jag ska instruera i spinning i kväll så startar jag idag! YEAH!

Jag ställde klockan i morse för att ladda kroppen med energi och sen blev det en dos KP3 sen hojjen till gymmet! Det kliade bra i fingrarna när jag kom dit och ja kände lyckoruset i kroppen. ÄNTLIGEN! Gymmet är mitt andra hem!
Eftersom favorit muskelgruppen är rygg körde jag såklart rygg!

Chins maskin (ja jobbar fortfarande på att lära mig dom där jävla chinsen. JA SKA JA SKA)
Lats drag
Sittande rodd
En hantels rodd
Ländrygg

Bra kontakt och tryck i musklerna, så jag hoppas på lite träningsvärk i morrn! Ikväll blir det en 55 min spinning!

I morgon blir det Yoga & ett gym pass. Sen på lördag och söndag blir det vila. Lika bra att börja försiktigt med träningen!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING