fredag 7 augusti 2009

I skuggan av värmen



I onsdags kom äntligen min film ut i videobutikerna. I skuggan av värmen ... Jag har läst alla 5 böckerna av Lotta Thell och kan inte beskriva med ord hur de berör en.. Eftersom jag inte såg filmen på bio har jag väntat länge, länge..

Ett tips! LÄS BÖCKERNA innan ni ser filmen! Så kommer ni förstå filmen så mycket bättre.. Att läsa böckerna är en sak men att se filmen .. med bilder ... är en helt annan sak .. det förstärker känslorna bara ännu, ännu mer! All lycka till LottaThell!

I natt låg jag och vred mig fram och tillbaka i timmar. JAG KUNDE INTE SOVA! Kände hur kroppen och halsen ville tala om något.. och i morse vaknade jag upp med två golfbollar i halsen! JEJ!! Såå var vi där igen!?!?! Jag förstår inte?! ? Åhhh jag blir så ledsen...

Blev tvungen att ställa in ben-passet med Anli.. buhuh jag som var så taggad!
Fredag och helg... innebär jobb för mig.. shoho!

Nästa vecka lämnar Anli mig för att sätta sig på tåget för att åka hem till MIN hemstad! HALLÅ KARLSKOGA! Det känns väldigt konstigt.. Nu är det inte jag som ska åka till Karlskoga utan Anli.. Halåååå jag villl också juu!

Nej för tusan nu är det dags att hitta energin och humöret.. Vart har jag tappat de mån tro?
(Allt är halsens fel, jag blir sur,arg,förbannad,ledsen,irriterad JA ni vet)

PUSS!

1 kommentar:

Anli sa...

Tjoho... visst är d knasigt :P

MIN GODING

MIN GODING