lördag 8 augusti 2009

Lördag

Mina nya fina sommarskor


I morse skuttade jag ur sängen när alarmet ringde, inte för att jag ville kliva ur sängen, utan för att jag var tvungen. Men vad ska man göra? Det är lika bra att skutta ur med positiv energi och tänka LÖRDAG LÖRDAG! Jag gjorde i ordning frullen lagomt till Anli klev ur sängen och hon blev nöjd :)

Jobb från 9-12 på gymmet, när man bara jobbar tre timmar flyger de förbi och det säger svisch så har man slutat! :)

Efter jobbet blev det en snabbis på stan och sen hemmåt.. Jag ska vara helt ärlig! Jag har SOVIT bort hela denna underbara sommardag. Men jag kan inte rå för att kroppen inte bär just nu. Vad är det för fel på mig? Jag ringde sjukvårdsrådgivningen och diskuterade min situation, så på måndag blir det att gå upp tidigt för att ringa vårdcentralen. Nu måste jag/kroppen utredas! Så är det bara!

Efter några timmars sömn tog jag mig ur soffan för att göra mig iordning att fara till gänget o grilla och spela kubb. (bilder kommer i morgon) Härligt gäng det där, kul att träffa lite nytt folk, umgås och ha skoj!

Har inte kunnat somna på två nätter. Jag blir GALEN, låt mig få somna låt mig få soooova!

GODNATT

3 kommentarer:

Anna sa...

Vilka fina skor!!

Sophia sa...

Hej tjejen! Vilka fina skor du köpt :) Låter inge bra alls med kroppen, måste verkligen undersökas nu... Håller tummarna att du får några svar och att allt går bra. Hoppas det rullar på hos USM och att du får några svar om framtiden. Kram från södra delar av Europa :)

Anonym sa...

Men Fiiian !! PUMASKOR !!!! ; P
/ Ajjan

MIN GODING

MIN GODING