onsdag 19 augusti 2009

Onsdag

Hela dagen igår hade jag fruktansvärt ont i huvudet, alvedon hjälpte inte alls och jag höll på att bli tokig. Tillslut stod ja inte ut längre och gick o la mig. Vaknade upp i morse, MED huvudvärk såklart! Bah! Känner fortfarande av lite grann men det är betydligt bättre.. För mycket tankar i huvve kanske?

Det blev en go frulle sen har jag suttit och knåpat på ett nytt vattentränings pass. phu, vilken tid det tar!

Protte-pannkakor med hallon/kesella röra till lunch och jag är propp mätt! Jobb väntar 16-21.30 blir gött att komma tillbaka, så man hänger med vad som händer och sker...

Imorgon börjar min träning på allvar igen, har och ska inhandla diverse för att komma i form :) Dessutom ska jag ta vägen förbi på budo fitness på torsdag om ja hinner och kika ut lite kläder JIIPPI! Så i morgon blir det ett rygg pass & 55 spinning :)

Uhh, denna huvudvärk alltså.. buhu

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING