fredag 28 augusti 2009

Min torsdag



Jag fick present när jag kom hem!! ANLI ÄR GALET SÖT OCH VÄRLDENS BÄSTA! ´ja tänkte på dig när jag såg den här` ... miiiiiii TACK!!

Telefonen ringde tidigt på morgonen och jag med jordens träningsvärk skulle hoppa in och instruera i Body pump passet 19.30. Hur skulle dettta gå!?!? jag som med en snygg rullning kom ur sängen och knappt tog mig framåt. MINA BEN! :) oj oj oj ...

Jag fortsatte dagen och gick in i min roll som coach och tog en fika på stan med min förra kund. Trevligt, jag måste då säga att jag saknar coachande något så fruktansvärt mycket! Hoppas det kommer tillbaka i framtiden..

Det blev även en tur på stan och sen hem för att äta lunch.. Anli kom hem efter jobbet och vi styrde bilen mot Maxi för att ännu en gång fylla på kylskåpet. Fytusan va lätt det är att göra av med money på mataffärer!

Laddade inför passet med resorb, kaffi, mörk choklad och kp3 :) YEAH!

Och passet gick klockrent.. dock är jag inte van att träna så jag är klar 20.30 på kvälllen.. så resten av kvällen var jag galet över trött och speedad... somnade sen direkt ja la huvudet på kudden!

3 kommentarer:

Anli sa...

Det är du värd Fisen! Du e världens goaste tjej och såklart tänkte jag på dej när jag såg kavajen, den skulle du bara ha!!

Puss på dej!

Fiia sa...

hihih tack, go du är!!!

pusss!!

anna sa...

vad ni är snälla mot varandra!! =)

MIN GODING

MIN GODING