söndag 9 augusti 2009

Boka eller inte ...

Jag har funderat fram och tillbaka fram och tillbaka .. i flera dagar .. Om jag ska sätta mig på nattåget till Karlskoga i veckan. Varje stund jag suttit vid datorn med sj´s hemsida uppe har jag funderat på om jag ska trycka på knappen boka eller på krysset uppe i hörnet.. Ångest varje minut varje sekund.. att inte kunna bestämma sig.. Men såå .. kom den smarta tanken.. Varför skulle jag inte fara? Vad har jag att förlora? Massa pengar!!?! Ja för det är verkligen PISS dyrt, sj rånar verkligen folk på pengar.. och dom lyckas så in i helvete bra.. för nu har jag BOKAT tåg biljetter till Karlskoga den 12 aug - 17 aug. . . med eller utan pengar så är jag i alla fall nu lycklig :)

Ett plus i kanten är att jag & Anli ligger i samma kupé på vägen hem till Norrland igen

1 kommentar:

Anli sa...

wiiiiiiii fan va gött att du boka in dig i min kupé :)

MIN GODING

MIN GODING