fredag 21 augusti 2009

Yoga, gym & bärplockning

Brak frukosten som serverades i morrse

Marlene i skogen :)

Dagen startades med ett yoga pass kl 8.00 .. HERREGUD, där får man verkligen beskedet på hur stel man kan vara. Usch, för min del borde jag vara inbokad på yoga pass dygnet runt! Dags o jobba på stretchen en sväng. Efter yogan hade jag bjudit hem Marlene & Barbro på en brak frukost och jag tror dom blev ganska nöjda ;) Efter en lyx frulle och massa skit snack hällde jag i mig lite kp3 och vi styrde vidare mot gymmet. Ett grymt pass med bra tryck!

Uppvärming i trappmaskinen
Sittande rodd i maskin
Omvända flyes, baksida axlar
Utåtrotation
Triceps pulldown
Dips
Mage på boll
Mage i ryggresställning

På tal om träning! TACK FÖR TRÄNINGSVÄRKEN I RYGGEN! Det är mer än välkommet, men fy tusan vad ONT det gör :) underbart!

Efter banan & proteindrink blev det snabba ryck ut i skogen. Dags för bärplockning som slutade med en stor besvikelse .. vem tog alla bären? Jag fick i alla fall med mig några blåbär hem som jag njöt av i kesellan.

15-20 blev det jobb på gymmet, trodde nästan ja skulle somna där ett tag.. Sen en promenad hem där spisen väntade och jag ställde mig och gjorde matlådor..

Äntligen får jag slänga mig i soffan och njuta av fredagen en stund
för på lördag och söndag blir det jobb igen..

1 kommentar:

Anna sa...

Men gud vad du hunnit med mycket idag!!

MIN GODING

MIN GODING