onsdag 26 augusti 2009

Kanon dag!

Startade dagen med morgoncardio, spinning 07.10 som jag nämnde tidigare. Sen ställde jag mig framför spisen och lagade mat & matlådor. . Bokade tvätttid, fixade och dolade.. Packade väskan, hävde i mig kp3´n och cyklade vidare mot gymmet.

Jag & Marlene puschade varandra ute på gymmet och detta blev resultatet

uppvärming i crossen
Axelpress ovanför huvudet
Axel press till sidan
Baks axlar, sittande rodd maskin
Baks axlar, maskin
Rotatorn
Triceps maskin
Triceps kickback

Ett grymt pass med bra kontakt, hoppas på lite träningsvärk i morrn! Skulle sitta fint.

Sen var det bara att ladda om för jobb i repan på gymmet! Det har gått i ett hela dan .. Jag & Marlene har även hunnit att knåpa ihop en del låtar till vårat Marathon pass (90 minuters pass) den 7 september. Så håll utkik på usm.se och boka plats nu, sen kör vi ett grymt pass me goa låtar!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING