torsdag 16 juli 2009

Budo, armpass, spinning, jobb

go morron go morron!! :)

I går hann jag inte med något inlägg, det gick i ett hela dan! Jobb, tvätt, handla mat, träna och hämta hem Anli från flygplatsen det var de jag pysslade med.

I dag är det en ny dag och jag fick sovmorgon till 08.00 shohoooooo!! Efter en grym frulle sitter jag nu och laddar för ett arm pass och spinning pass.

Men först bär det av föbi Budo fitness för att kika in deras utbud. Hoppas på att hitta något kul eller inte, då plånboken säger stopp!

Jobb väntar 15-20.30 så det blir i full gång hela dagen idag också.

TÄNK ATT JAG ÄR LEDIG PÅ LÖRDAG!!!!!!!!!!!!!! Helt otroligt.. det är inte varje dag jag är ledig nu.. (men icke får man sovmorgon för det???! :) gääääääsp) vi får väl se hur det blir...

På med träningskläder och plocka fram dunderenergin!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING