fredag 10 juli 2009

Träna eller inte träna det är frågan?


Phuuuu så tungt det var att gå upp när alarmet ringde 05.40 i morse ... när gick jag upp så tidigt senast?
Jag gjorde i alla fall i ordning mig och packade med frukosten till gymmet. 07.00 öppnade jag gymmet och förberedde frulllen. JAG GLÖMDE KESELLAN!!! BUU! Tur att keso burken kom med iaf, jag utan protte funkar inte. Blev en hel del gjort på jobbet då jag pysslade med allt från städning till att ta hand om kunder.

13.00 slutade min dag på jobbet och jag cyklade hem i regnet.. Har nu äntligen fått i mig kesella burken och funderar starkt på ett gym pass. Orkar jag? Har kikat igenom olika fitness bloggar och jag BORDE verkligen åka o träna. Men jag borde även vila? Varför är inte Anli hemma nu och sparkar mig i röven så jag kommer iväg nån gång. Så jag blir stor och stark! :)

Jag vill även åka o hyra film o slänga mig i soffan hela kvällen.. Guu va gött.

MEN VART TOG ENERGIN VÄGEN?!?! GE MIG SOL FÖR F*N :D

2 kommentarer:

Fredde sa...

Puh så tungt att gå upp så tidigt.
Men du Fia, klart du ska träna ida =) de gör gott att lyfta lite skrot =)

Fiia sa...

Vet du vad! :) Det blev ett grymt pass i gymme. Precis vad jag behövde :D

MIN GODING

MIN GODING