söndag 19 juli 2009

Helgens projekt i BILDER

Det blev en tur me bilen för att inhandla helgens projekt

Jobbb blev det KAN JAG LOVA ... efter mycket om och men laddade vi med lite tacos

GREJER övvvvvvveralllllllllt. . . Lördag morgon

Lite spackel här och där

Det blev hämt mat från Ghandi ... efter mycket slit me denna hall hade vi varken ork eller lust att ställa oss o laga mat

Det fanns inte mycket energi kvar när det blev lördags kväll så det blev en varsin godis påse (barn godis & vuxen godis, MOHAA)

Och lite filmer - rekommenderar alla förutom Young single & angry (skumm, seg men ändå lite kul ändå)

Vi var uppe på vinden och hämtade ner min dörr, ÄNTLIGEN har jag en dörr till rummet.

Ahhhw, efter ett svettigt 55 mins pass kom jag hem och maten stod på bordeee, thaigryta MUMS! Taccccck Anliiii
Sen var dags att plocka fram den RÖDA färgen

YEAH, första omgången klar ... nästa tar vi i morrn GONATT

2 kommentarer:

Katarina sa...

Hej fiiia !
Klass HC Katarina här. Hoppas allt e bra med er. Hoj vilket arbete att fixa hallen. Det blir säkert skit snyggt då ni e färdig. Tipsar er om en tränings blogg jag börjat följa, en rolig tjej som också skriver ner mat recept. Alltid kul o testa ngt nytt.
http://sparkibaken.se/
Kram o hälsa Anli

Fiia sa...

Hej Katta! :) Va kul att höra från dig. Allt är bra med oss, lite slitna efter helgen bara. hehe Allt bra med dig!?

Jo, jag har faktiskt varit inne på hennes blogg. Mycket bra läsning.

Ses snart?

Kramar

MIN GODING

MIN GODING