måndag 13 juli 2009

Jobb & body pump

05.40 ringde alarmet. Idag ville ja verkligen inte gå upp. Jag frös och kände av halsen. Buhu! Jag tog cykeln till jobbet för att öppna gymmet och för att äta lite frulle. 14.00 kom Marlene för att byta av mig och jag cyklade hem till lyan. Direkt när jag kom hem slängde jag i en tvätt och sen lade jag mig på soffan, jag hann slå på tvn och sen vare kört. Jag SOMNADE .. Jag var helt slut och tom på energi. Vaknade tillslut och hämtade tvätten, tog på mig en varm tröja och kokade ägg. Det var ju dags att ladda för Body Pump... Inte helt kry men vad gör man inte.. Passet gick sådär, tyvärr inte mer än så. Det var grymt längesen jag instruerade i ett helt 60 min pass i BP. Eftersom jag "bara" brukar köra expresserna på 30 min. Så det var väl det...

Har precis fått i mig lite lax, spenat, kesella & knäckebröd. Halsonte kommer tillbaka men jag vill helst inte känna efter.. Snälla inte igen...

Men i morgon vaknar vi med ny energi, nya krafter och pigg som en nötkärna!

3 kommentarer:

Fredde sa...

Seg dag =/
hoppas du får nya tag imorrn, laddad som aldrig förr, o hoppas du slipper åka på o bli sjuk =/

Emma sa...

Hej på dig!
Har själv nyligen börjat brinna för träning och har börjat fundera på att plugga inom kost och hälsa.
Några tips?
Verkar grymt skoj att få jobba med träning!
//Emma

Fiia sa...

Hej Emma!
Kul att du kikade in på min blogg :)
Jadu, det finns hur mycket som helst att läsa inom kost&hälsa. Googla dig fram och se. Det finns ju både inom folkhögskolor & universitet. Så det beror ju helt på vad du vill göra.
Lycka till med träningen!

MIN GODING

MIN GODING