onsdag 8 juli 2009

Sista semester dagen..

Ja mina vänner, godmorgon! :) 10.15 stod klockan på när jag öppnade mina ögon och tittade på telefonen. Det var min sista sovmorgon på ett tag och idag är min sista semester dag. Vad ska man hitta på?

Efter en gooo frulle och en kopp kaffe hamnar jag som alltid framför tvn med datorn i knät. Att kolla mailen det första jag gör på morgon är ett måste. Datanörd jag vet :) Tur att det finns en till här inne ;D

Inga stora planer idag inte.. jag vill träna ... allt förutom ben. JISSSES, vilken träningssvärk jag har i benen. Det kan ju vara en fördel om man tar sig framåt och inte behöver bärhjälp eller krypa på alla fyra. En rullstol vore väl det bästa i mitt läge just nu. AJ! :D

Jag ska skjutsa Anli och hennes familj till flygplatsen ikväll, de ska åka utomlands o ha det gött. (jag är inte alls avundsjuk, inte alls) Jag blir själv hemma en hel vecka.. Någon som vill hålla mig sällskap? Det vore trevligt.

Nu ska jag göra något bra av den här dagen. Kör hårt och må väl!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING