tisdag 28 juli 2009

Måndag

Efter att jag hade fått i mig lite frulle efter tågresan igår pinnade jag ut på en powerwalk. Riktigt skönt att få lite luft och rensa tankarna efter en seg resa. Jag hann precis hem och sen började det regna. Lucky me!
Carro hämtade upp mig och & carro och vi hjälpte henne att flyttstäda. Vi flyttar ifrån varandra och verkligen åt olika håll. Hon far iväg ända ner till Kalmar... buhuu :I
Sen styrde vi bilen mot gymmet såklart! Töserna hade tydligen ett skit pass medans jag hade ett TOPPEN pass.

Lats drag
Hantelpress bröst
Biceps stång
Mage med viktplatta
Ländrygg

YEAH!

Efter en dusch traskade jag hem till Carro och lagade kycklinggryta med ris. Hon har erbjudit mig att hjälpa till att äta upp hennes frys pga flytten. HAHAHA, då har hon erbjudit rätt person. HALLELUJA! Eftersom hon hade flera kilo kyckling i frysen hoppade jag upp i taket av glädje. Hon bjuder jag lagar mat :) Vilken deal :D hihih!

Efter lite mat satte vi på den sista filmen med fast and the furious. VIN DIESEL mums mums mums! Behöver jag säga mer?

2 kommentarer:

Fredde sa...

Låter som du haft en toppen dag där borta i Karlskoga =) o alltid skönt med härliga gympass.
O sen avslut med en toppen film är ju inte fy skam =)

. sa...

Personligen så tycker jag att ni ska äta nötter o kesella hela dagarna

MIN GODING

MIN GODING