torsdag 9 juli 2009

Första dagen efter semester

Idag var första arbetsdagen på länge. Jag öppnade gymmet i morse och gick hem vid 15.. Tog bilen och hämtade upp Jenny och vi åkte till Maxi. Det blev lite av varje och sen fortsatte vi till gymmet för ett Body Pump pass. Uhhhh,vilket segt och jobbigt pass. Jag skyller på att jag inte är van att jobba och stiga upp tidigt ;D

Orkade inte ens laga mat när jag kom hem så det fick bli lite kesella, yoghurt & musli.. Sitter i soffan framför tvn/datorn och känner hur träningsvärken kryper fram.

Men snart är jag igång igen, bara jag kommer in i rutinerna så löser det sig.

2 kommentarer:

Fredde sa...

Visst är de skönt o komma tillbaka till rutiner, trots att de är lite trist o börja jobba, o de är skönt o va ledig =) själv har man svårt o följa kost o så nu på semestern, blir mycke "fusk" så på de sättet skulle de va skönt o komma till vardagen igen :P

Fiia sa...

Jo jag vet, jag hade sex veckor :P så det blev en hel del fusk o så. Men då äre extra gött o komma tillbaka. Man har en grym energi och vilja att utveklas mer :)

MIN GODING

MIN GODING