tisdag 7 juli 2009

Spinning



Jag tog mig ur soffan och bestämde mig för att städa hela lägenheten! Ohh tjohoo så rent det blev, dutti mig! Ja som ni ser på bilderna nedan blev det även lite matlagning. Det var MUMS-GOTT!! Efter att kroppen hade fått lite energi tog hurtbullen nr2 (jag) cykeln ner till gymmet och körde lite spinning. In i låt nummer 2 fick jag världens magknip och visste inte vart jag skulle ta vägen. Det var bara att trampa på och lagomt till stretchen gick det över. !?

Har precis duschat, tänt ljus i lägenheten och parkerat mig i soffan. Anli är ute på dejt, vissa har det bra ;)
Ska slänga i mig nått så musklerna blir glada sen blir det so you think you can dance.

Sista semester dagen i morgon. Vad ska man göra ? :)
oj vilket snabb prat det blev :)

9 kommentarer:

Fredde sa...

Starkt jobbat, tycker de är hurtigt nog att städa :P
bor ni långt ifrån IKSU eller?

Fiia sa...

haha tack! Hmmm, vad kan det var 3 km kanske ?

Anna sa...

Är det balett övningar du gör i spegeln ;)
Miss you!

Fiia sa...

haha klart det är! Vad skulle det annars vara ;) hihi. Saknar dig också! Men snart ses vi igen!

Anna sa...

Ps. vad fint ni har det i lägenheten. Kommer och inspekterar i slutet av augusti.
Föresten, har du bytt till IKSU?

Fiia sa...

tack! Ja det tycker jag att du ska göra, du/ni är så välkomna så :)
Nix. det har jag inte. Men funderar på ett kort.. jag & anli klurar på hur vi ska kunna träna tillsammans :D

Anna sa...

Ja det förstår jag att ni vill. Så mycket roligare om man kan köra ihop. Är det Iksu spa hon kör på?

Fiia sa...

Jo precis! Vore grymt! Nix, hon är på IKSU sport. Helt underbart gym!

Anna sa...

Ja det var ju där jag var H2o ledare i sommras. Jätte stort och jätte fint. Men lite väl stort... Spa är mysigare.
Fast Sport är häftigt, det finns verkligen allt där.

MIN GODING

MIN GODING