tisdag 14 juli 2009

Jobb & Kyckling



Idag fick jag mig en liten sovmorgon, mycket skönt! Jobb på gymmet mellan 10-17 och så hojjen hem som vanligt. Idag tar jag mig en vilodag som är mycket välbehövlig. Det blev inte en enda förra veckan så min kropp jublar nog just nu! :)

Blev en go kycklinggryta när ja kom hem

(2 personer)

2 kycklingfiler
1 paket krossade tomater
1/2-1 vitlöksklyfta
2 tsk ajvar mild

Kryddor:

Chicken&steak: Pepper-paprika-coriander-mustard seeds-garlic
Pasta Rossa: Garlic-tomato-pepper-chili-mediterranean herbs

Serveras med haricoverts & fullkornsnudlar

PÅ TAL OM MAT!!

Min lunchlåda satt där den skulle

1 laxfile i ugn med hackad spenat
1/2 kesella med sweetchilisås salt & peppar
Fullkornspasta

In i micron. Häll i kesellan och blanda blanda till en gegga. ÄT!
Fy tusan va gott det blev!

2 kommentarer:

marlene sa...

låter mumma, men alltså du menar in i micron med kesellan som en varm sås? Ja fattar inte.. hehe :P

Fiia sa...

tjena bruden! haha nej, in me maten i micron. Ut me maten, Häll i kesellan kall.. blanda :D mums!

MIN GODING

MIN GODING