måndag 6 juli 2009

Back in UMEÅ

Sådär ja.. Då sitter man i lägenheten i Umeå igen... 6 veckor har gått och huvaligen va fort det har gått. Men gu så gött det ska bli att komma igång igen. Jag har i 6 veckor bara tagit dagen som den kommer och inte gjort alls mycket, skönt absolut! Men ännu skönare att komma tillbaka till alla rutiner. Borta bra men hemma bäst? Äntligen får jag sova i mina säng!!

På torsdag börjar jag att jobba, så det innebär att jag har några dagar att ta igen lite här hemma fixa, dona osv. Kan behövas.

Anli har bakat prottemuffins, MUMS.. dags att börja jobba på formen igen. :) Så nu blir det tuffa tider... Jag längar till nya träningsschemat och att fixa me mat o allt. Hell yeah! (den där j*vla chinsstången som anli satt upp i dörröppningen till vardagsrummet skrattar åt mig varenda gång jag går igenom.) OK JAG MÅSTE LÄRA MIG ATT GÖRA EN CHINS! Det får bli mitt stora mål .. hm tills när?? 13 november? Ja på min födelsedag då ska jag kunna göra en chins. Jag återkommer om hur det går. Haha...

Om någon har tid/lust så är ni alltid välkomna att hälsa på mig/oss här i Umeå! Alltid kul med sällskap.

Tjo dags att slöa :)

4 kommentarer:

Fredde sa...

Välkommen tillbaka till verkligheten =) o kanske lite mer rolig bloggläsning ;)
Om inte Umeå hade vart så rackans långt upp i landet så hade jag kommit och tagit ett pass med dig/er =)

Fiia sa...

tack fredde :) har du någon blogg man kan följa ? vore skoj!

Fredde sa...

nej ja har ju tyvärr inte de. Kanske nån dag så hittar man lust o ork o skapa en för att kunna följa ens framsteg. Den dagen ska du få veta, ja lovar =)

Fiia sa...

Ja det tycker jag absolut, för den vill jag följa. :)

MIN GODING

MIN GODING