lördag 27 september 2008

Mamma mia

Mamma Mia passet var som det låter. FRUKTANSVÄRT kul och helt galet! Passet var fullt och alla släppte loss och dansade som stjärnor på sin låda. ÅH, i sånna stunder lever man verkligen <3

Efter passet ringde jag upp Vindeln folket som bestod av Linus, Olle & frida. De kom och hämtade mig hemma och vi satte fart mot tatueringsmässan. Åhhh, jag blir så sugen att göra en till, jag vill jag vill. Efter mässan var vi super hungriga och besökte restaurangen Gandi, Indiskt. SUPERGOTTTT! oj oj oj. Dit måste jag gå igen. SuperTack för maten!

Efter ett hårt pass och god mat hamnade vi framför tvn. En blandning av Polisskolan, Eva&Adam och något kul på MTV. Kan inte bli bättre ;)

Nu sitter jag själv och längtar efter Penny. De vann iaf matchen, Grattis grattis.

I morgon har jag SOVMORGON. SHOHO äntligen! Det var på tiden..

Orkar inte lägga in några bilder. Ni får dom i morgon.

Godnatt.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING