fredag 19 september 2008

Igår gjorde jag min andra inskolnings dag på Life, jisses det är hur mycket som helst att kunna och det finns miljontals produkter! :) Menmen det kommer, det kommer.

Sedan hade jag vattenträningen kl 16.00 och min kropp vägde bly. Jag känner mig sliten och när jag vaknade upp idag kände jag mig nästan lite sjuk. Det smyger sig på, sakta men säkert! Jag känner mig tung och orkeslös. Inte bra alls, för i morgon ska jag ha pass och då vill jag vara stark och glad.

Jag ska inhandla b-complex & mivitotal. Personalrabatt is the shit!

Idag är det fredag och jag är LEDIG, jag har en hel dag ledig! Helt underbart. Ikväll ska vi laga kyckling och ev kanske gå på bio. Bio är så himla bra!

Jenny och jag tog en sväng till Ica Maxi igår, det var på tiden kan jag säga! Äntligen lite mat igen.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING