torsdag 25 september 2008

Tors

Som ni ser håller jag på att göra om min blogg och jag kan säga att jag har suttit här i flera timmar och jag blir aldrig nöjd!
Kommer nog ändra små saker lite här och där när jag orkar och har tid :)

PT passet gick kanon och det var riktigt kul, sitter och laddar inför vattenträningen kl 16.00 efter det blir det middag. MUMS!

Imorgon är det fredag och min penny plutt lämnar mig och åker till haparandra för att springa efter en boll ;)
Det jag mest ser fram emot är after work - personalfesten med USM. Ska bli kul att umgås med lite folk, äta och dricka gott.

På lördag har vi medlemsdag på USM. Jag har bokat upp mig på MammaMia stepen, ska bli grymt kul och jag är mycket nyfiken på passet!

Idag är det löning, lite money på kontot är aldrig fel. hiih

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING