lördag 6 september 2008

Helg

Det blev ingen Body Pump för mig igår :I Det blev istället två alvedon och sängen. Fick en otrolig huvudvärk i bakhuvudet och mådde extremt illa.. Blää!

Vi tog oss i alla fall senare på kvällen iväg till Olearys (för vad vore en helg UTAN olearys? Ingenting..hiih)
Jag käkade självklart den otroligt goda ceasarsalladen! Finns inget bättre.
Innan bion hann vi även med en fika på stan.

BION! MAMMA MIA!! ÅHHHH, helt fantastik underbar film! Skulle kunna se den hur många gånger som helst! Har ni inte sett den, SEEEE DEN ;D

Imorsse när jag vaknade hade jag fått ett mycket intressant mail av en person som frågade om jag kunde hjälpa till med kost & träning! Hur kul som helst att folk vågar och vill maila mig. Det här är mitt stora intresse och det är klart jag vill hjälpa till! Superskoj!

11.45 idag var jag på plats på IKSU-Sport. Det var dags för kvartalsutbildning i Body Pump. Skiva nr 67!
SJUKT bra pass!! och jobbigt ;D Ska bli otroligt kul att börja leda pumpen igen.

Jag fick gå tidigare från utbildningen eftersom jag skulle ha pass kl 14.00 på USM. Stressad som tusan befann jag mig iaf på USM vid 13.45
Jag leder nämlien Express passen på Lördagar.
30 min PUMP
30 min SPINNING

Jag är helt slut i kroppen just nu ;D
Imorrn blir det vila. HOPPAS JAG!

Min kropp fick ingen riktig mat förrens vid halv sex idag. USCH! INTE BRA ALLS!
Skärpning!

Ikväll blir det hemmakväll, det behövs. Ska slänga mig i soffan och kolla på någon bra film!

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING