måndag 8 september 2008

Hemligheten

Dubbelpasset var enormt gött och det känns nu kan jag säga. Det värker både i ben & rumpa. Funktionell träning var super, lite annorlunda men kanon bra träning för vardagslivet. Så det ska bli spännande att få prova på att leda det.

Nu till hemligheten, som kanske egentligen inte är en så stor grej. Fast för mig är det stort!
Jag ska bli personlig tränare! :D
På onsdag har jag mitt första möte med min första klient! Ska bli hur kul som helst och det kommer bli en hel del jobb! Spännande!
Det här är något jag verkligen vill göra och allt känns som en otrolig dröm.
Önska mig lycka till ;D

I morgon har jag spinning 17.40 annars har jag inga planer alls.
Nu blir det soffan!

3 kommentarer:

Anli sa...

Jag tror att du kommer att göra ett superjobb gumman, jag är glad att du fick chansen :) Hörrö, ta inte på dig för mkt nu, vi behöver dig ju på life oxå :P

;) Puss puss

mims sa...

OOOOH VAD KUL!!!!!!!!! Grattis gumman, vad jag blir glad för din skull. Det kommer du att fixa galant. Puss

Anonym sa...

Hej på dig! Har varit inne och kikat lite på din blogg den senaste veckan. Vad kul att det går så bra för dig, att jobba med kost o träning måste vara hur kul som helst! Gratulerar till jobbet!! Kram kram!

MIN GODING

MIN GODING