torsdag 11 september 2008

LIFE

Shoho! Det får bli ett snabbinlägg, är super trött och vill bara gå och lägga mig.
Vattenträningen gick i alla fall toppen och idag var jenny penny med. Skoj! Vi tog sedan bilen till Lindha & Pelle där vi fick en supergod middag sm bestod av fläskfile, klytpotatis med ädelostsås. Till efterrätt blev det glass och chokladsås! MUMS.

Imorrn kör jag ett spinning pass kl 10.00 och det är det sista passet för helgen. Sen tar jag semester i kroppen. Jag åker nämligen till Luleå i morgon och hälsar på min bror och hans flickvän. Det känns faktiskt som en liten minisemster och den är jag värd! Ska bli super skönt att "komma ifrån" en stund och bara vara. Ska mysa hela helgen med deras hundvalp, ska dock jobba en hel del. Skriva massa information om kost, mat, träning osv. Det är iofs kul! :)

Kommer hem på söndag kväll.

FÖRRESTEN, jag glömde nästan.

JAG HAR FÅTT JOBB PÅ LIFE!!!!!! Hälsokostaffären ni vet! Nästa vecka startar jag, TUSEN TACK till anli som hjälpte mig dit. <3

Livet går framåt! hiih.

Godnatt och sov gott!

1 kommentar:

Anli sa...

Tack för att du vill jobba :) Vi behöver dig :D

MIN GODING

MIN GODING