måndag 22 september 2008

Som ny!

Min dator är nu omformaterad och klar, äntligen! (tack Jenny) Nu är den som ny och den är helt tom, finns inget gammalt skräp eller onödiga saker här och där.

Ska uppdatera er vad jag har gjort sen i fredags.

Fredag: Jag vaknade och kände mig dålig, sliten i kroppen för att vara exakt. Jag låg i soffan och varken kunde eller orkade röra mig en meter.

Lördag: Vaknade och kände mig nästan lika seg men försökte peppa mig själv inför passet jag skulle ha kl 14.00 Som tur var hjälpte Sofi mig med att hitta vik och jag lade mig på soffan igen. Tog en tur till strömpilen för att inhandla ENERGI, bestående av Mivitotal. Tröst shoppade en randig tröja och ett par trosor. Åkte hem och parkerade i soffan med choklad och ett stort glass paket.

Söndag: Jenny och jag storstädade lägenheten. Hårt arbete och en hel del svett. Lite ångest efter gårdagens soffliggande och ätande tog vi oss ut i spåret och gick 3,7 km på 32min. Ganska bra jobbat! Sen blev det såklart soffan hela kvällen. :) Med säsong start av andra avenyn! YES!

Hård helg va ? ;)

Måndag idag, ny vecka, nya krafter! Eller hur?
08.00 var det dags för PT.
15.00 Var jag på jobbet, Life. Det går sakta men säkert framåt. I morrn jobbar jag ute på Strömpilen.

GRATTIS till brorsan som blir 26 år! Hipp Hipp HURRA.

Ska försöka lägga in lite bilder i morgon. Ha det toppen!
Förresten, om någon är sugen att hälsa på mig i helgen är det fritt fram! Jenny åker till Haparanda och spelar match. Jag blir helt själv och vill gärna ha sällskap! :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING