lördag 27 september 2008

Medlemsdag

Godmorgon, jag har precis ätit upp min frukost bestående av havregrynsgröt med kanel, proteindryck och lite tillskott Zink, Rosenrot & Mivitotal. Sitter just nu med en kopp kaffe. Gör mig redo, laddar mentalt och hämtar energi till MammaMia passet kl 10.00
Ska bli kul med ett step pass, det var grymt länge sedan jag gick på det. De kommer ha roliga kläder och spela mamma mia musik, hoppas det blir helt galet skoj!


Redo för middagen.

Middagen i går var sådär, jag vatr lite besviken faktiskt. Vi var på Norrlands Operan och jag trodde faktiskt att de skulle ha lite mer kvalite och godare mat. Men det var gott med ett glas röd vin och det var super kul att umgås hela kvällen med Sandra och Anneli. Dom är riktigt goa och mysiga de där tjäjorna :D
Bilder kommer lite senare. .

Efter passet har jag ställt upp för att hjälpa till på våran medlemsdag. Vi ska ha en fem-kamp och jag ska stå och ta tid när de tävlar i roddtävlingen. hejjahejja!

Idag är det även någon tatueringsmässa här i Umeå. Mer än så vet jag inte, men om jag har tid och ork ska jag följa med vindeln-folket och kika. Det vore intreesant. . Jag är sugen på att göra en till faktiskt... Funderar bara på vart . .

HEJ Närbild :D

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING