onsdag 3 september 2008

VILA


Idag ligger ja på soffan. Försöker kurera mig. Dricker super mycket vatten, bra teer med olika ingredienser i, mat, glass osv :]

Vila, vila, vila .. för ikväll ska jag ha vattenträning. Jag har inte tid och kan inte vara sjuk! Jobb jobb jobb, money money money!

Imorgon har jag ett mycket intressant och spännande möte. Om allt går som det ska osv så kommer jag berätta allt i morgon. HOPPAS!!! :D:D:D

Vill ingen komma och hälsa på mig uppe i Norrland snart ;) ?!? Saknar er där hemma. Hör gärna av er ;D

Dags för en kopp te ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo jag kommer ganska snart igen. Tåg är redan bokat. Åker 3 okt och hem 12 okt. Då kommer jag och hälsar på dig!!
Föresten, jag vill gärna köpa en tjänst av dig ; ) i form av massage. Det bokar vi in till det besöket.
Massa Kramar Anna

MIN GODING

MIN GODING