torsdag 4 september 2008

Vattenträning

Denna dag har bara flygit förbi. Jag har vart nere hos Anneli på Life där jag brände om min vattentränigskiva.
Tog bussen hem och gav mina muskler havregrynsgröt, knäckebröd med makrill och kaffe.
Tvättade lite tvätt, sprang omkring och plockade i lägenheten och sedan hamnade jag framför tvn i 2 minuter, sedan var det dags att åka till Usm.
Sedan for jag iväg till "h20-hallen" och ledde ett vattenträningspass. Gick super bra och alla var glada!

Tillbaka på USM en timme senare hade jag mitt hemliga "möte" med Sofi. Kan inte riktigt än berätta vad det handlar om men snart så :) Håll utkik ;D

Hämtade upp Jenny hos Lindha och vi for hem. Gissa vad det blev till kvällsmat?
HAVREGRYNSGRÖT ;D;D
Både kylen och frysen är tom igen .. Imorrn måste vi verkligen handla...

På tal om i morgon.. så ser mina planer ut såhär:

10.00 Spinningpass
Stan?
Mat?
HEM
Body Pump 16.00
HEM
BIO på kvällen med världens bästa brud - Penny Jenny! :D


Hiih, se vad söt hon är när hon sover :D


Fyyy vad veckan går fort. . Redan helg..

Våran fina dammsugare har fått kommit ur lådan.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING