måndag 29 september 2008

06.15 i morse ville inte min kropp stiga upp kan jag säga. Det var hårt och jag var trött som en tok! Tog mig i alla fall i väg till dagens PT pass och det gick toppenbra.

Resten av dagen är jag ledig men jag har saker jag borde ta tag i. Funderar på att träna och vara med som deltagare för en gångs skull, vill ta en sväng på stan och sen blir det nog bara soffan.

Det börjar bli riktigt kallt här uppe nu. I morse hade vi 4 grader och både vantar och mössa är ett måste i väntan på bussen. Det dröjer väl inte länge förrens snön kommer? :)

I helgen kommer söta Anna hit och hälsar på. Ska bli riktigt kul att träffa henne. Eftersom hennes Michael jobbar på dagarna och jag är ledig passar det utmärkt och vi får massa tid tillsammans :)

Nu ska jag nog börja laga lite mat.

Skriver mer senare.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING