måndag 8 september 2008

Städdag

HejHopp... Eftersom Jenny går i skolan går hon upp tidigt på morgonen. Jag kan sova hur länge jag vill egentligen, men idag gick jag upp och höll henne lite sällskap. När hon åkte iväg till skolan startade jag dagen med städning kl 08.30-10.30! TVÅ TIMMAR! ;D Hej städtant!
Men nu är våran lägenhet super fin och det luktar städat.

Idag har jag bokat in Funktionell träning på USM. Sofia frågade mig om jag ville börja leda det. Jag vart super nyfiken och bokade direkt in mig på första bästa pass, eftersom jag inte har någon aning om vad det är för något.
Sen fick jag frågan om jag kunde vik och ta Tc45 (Spinningen) 17.30
Så idag får det bli dubbelpass! Det har inte gått en dag sen jag flyttade hit och inte fått frågan om jag kan vika. Hiih, just nu känns det som jag lever på träningen.

Idag kommer Jennys syster Jessika hit från Haparanda. Ska bli kul att träffa henne!

Idag kommer jag berätta mig lilla hemlighet, men det blir antagligen kväll ;D
hihih .. Så håll koll då ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag väntar på en kommentar lottis

MIN GODING

MIN GODING