måndag 1 september 2008

Måndag

Måndag och vecka 36, detta innebär att USM startar sitt höst schema. Idag ska jag köra ett 55 minuters cykelpass. Ska bli skoj! Börjar känna mig lite halv seg och sjuk i kroppen. INTE BRA! Jag har inte tid med det. Imorgon ska jag hälsa på Anneli på Life och se om jag kan köpa något bra som kan göra mig pigg och frisk :)

Idag har Jenny börjat skolan, collage! Hennes schema göra att hon kommer vara borta nästan hela dagarna. Bläää
Nu är det på tiden att något jobb ringer till mig så jag slipper vara rastlös ;)

Idag har jag masserat en kund, phu! Det var ett tag sedan jag masserade nu och det kändes. Men det är bara att jobba på :)

Fixade vattengympa skivan igår så nu är den klar! äntligen! Nu är det bara att plugga in alla övningar.

Lite vila innan passet ikväll.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING