söndag 31 augusti 2008

borta bra men hemma bäst!

Igår hade vi klassträff och det var super kul att träffa alla igen. Vi pratade minnen och dukade upp bufe som alla hade tagit med sig. Supergod mat och hur mysigt som helst. Annika hade ett super fint gammalt hus som jag tror alla vat förtjusta i.
De flesta åkte hem på kvällen medans jag, Jenny, Lisa och Sofie sov kvar i bagarstugan.

I lördags köpte jag två nya cykel "dressar", så nu kommer jag bli supersnygg på cykeln. :D



Ikväll ska jag köra ett spinningpass, fixa vattengympaskivan och sen ska jag njuta av att få massage av Jenny.

Veckan
Mån: Massera en kund + ha spinning
Tis: Ta instruktörsfoto till gymmet + träna core
Ons: Ha Vattengympa
Tors: Ha vattengympa
Fre: Träna Body Pump + Bio
Lör: Kvartalsutbildning Body Pump + Ha cykel+pump pass
Sön: VILA

Slitsam vecka ;)

Jag saknar min Mamma & Pappa!

Påväg hem från Åkullsjön. Norrland!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING