måndag 29 december 2008

Måndag

I dag är det måndag och jag vaknade vid 10.00 .. Satt en stund framför datorn och försökte mig på spinning passet igen - jag blir aldrig nöjd! Kräsen som jag är. Menmen gjorde mig iordning och tog bilen ner till stan för att möta upp Mimmi och vi tog en fika. Åhh vad jag har saknat henne!


Efter det hämtade Tony upp mig och vi åkte ut till hans stuga.
Laddade upp med lite kyckling & pasta sen bar det av till davids. OJOJ vi körde ett hårt boxnings pass och jag kan ju säga att kroppen inte är van med boxning varje dag! haha, MJÖLKSYRA i axlarna så det skriker om det! Men det var grymt skönt att få svettas och ta i lite efter helgen :)

Det blev tonfisk & pasta till kvällsmat och nu väntar sängen.

Imorgon väntar nya äventyr. Godnatt

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING