tisdag 2 december 2008

04.50


GALLEEETTT!!! Jag är inte van att väckaren ringer 04.50!!!!!!!! Trodde inte det var sant när jag vaknade så jag somnade om igen, såklart! Snozade 10 minuter och tog mig upp 5.00 iaf. Phuuu, vilken pers!

Eftersom jag börjar nya jobbet på riktigt i januari är det inskolning som gäller just nu. Eftersom min buss till stan går 05.53 var det bara att gilla läget. Fick följa med i morgonrutinerna på gymmet och det vara bara att få igång hjärnan och börja lära sig :)

Gick hyffsat bra faktiskt, har ju jobbat i reception på gym tidigare så, det är lite mer "seriösare" här bara om man får säga så.

Igår var jag på stan och bytte bank. Gillade inte riktigt handelsbanken så istället fick det bli Swedbank. Så nu har jag två nya konton med 0.00 kr :D:D haha

På torsdag blir det ikea förhoppningsvis, Jenny & Lindha har ju gått och blivit lite småsjuka så vi får se hur det blir med den saken.
En annan som trycker i sig allt o allo är frisk än sålänge ;)

På måndag är det fettmätning som gäller. Det närmar sig och lite smånervös börjar man ju att bli ;) hiih.

Nästan precis 2 veckor kvar till tåget och KARLSKOGA :D YEAH!
Innan dess sker inflyttning i nya lägenheten den 15 december - äntligen.

Kvartalsutbildning på IKSU på söndag. Ny Pump realese, spännande spännande.

Nu har ni fått en liten uppdatering, har vart dåligt med inlägg på senaste. Men så är det att vara i farten. Ingen lugn o ro, eller rast o vila.

Jobb och slit ;)

Puss

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING