onsdag 3 december 2008

Första cykelturen i Umeå

Usch att energin kan gå upp & ner så otroligt fort är läskigt. Både i söndags och i måndags studsade jag på moln och tyckte livet var underbart. I tisdags föll jag och energin fanns inte någonstans. Jag var trött, seg, hängig och mådde illa. Idag har vart likadan. BLÄ! Vart tog min energi vägen?

I dag tog jag min första cykeltur i Umeå. Jag valde ju verkligen rätt dag, grattis grattis! INTE, det är snö, slaskigt och HALT. Det var senast i somras jag satt på cykeln och nu vinglade jag fram genom isen och hoppaade på att klara mig ifrån att falla. Jag klarade mig, shoo Kommer väl ha träningsvärk i morgon pga att jag spände mig så mycket. Haha

Det blir inge ikea i morgon :I Lindha är sjuker så vi får hoppas på nästa torsdag.
Så jag tar mig en HEL dags ledighet. HALLELUJA!

Har nyss hällt i mig en nattprotein så det blir nog sängen snart.
Sov gott :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING